niedziela, 2 sierpnia 2009

Makaroniki


Ciasteczka, do których mam ogromny sentyment z dzieciństwa, a które kilka dni temu uratowały mnie, gdy chciałam zrobić coś słodkiego, a nie miałam możliwości skorzystania z piekarnika...
Są pyszne, proste i - jak już wspomniałam - nie wymagają pieczenia:)
Oto przepis:
  • 1 kostka margaryny
  • 1 szklanka cukru
  • 0,5 szklanki mleka
  • 4 łyżki kakao
  • 0,5 kg płatków owsianych

Wszystkie składniki oprócz płatków rozpuścić w garnku i zagotować. Dodać płatki, wymieszać i odstawić na ok. 15 minut. Gdy masa zaczyna gęstnieć, lepić kulki trochę większe od orzechów włoskich, odkładać na papier tak, żeby się nie dotykały i na kilka godzin wstawić do lodówki. Najlepiej smakują właśnie takie lekko schłodzone.

Szczerze polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz